THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, 27 December 2011

RiNDU TERUB@T... =D

Assalamualaikum w.b.t...
hye sumer....pe kabo??chat???alhmdulillah...kli ny aku nk cter psal family aku....pda ary selasa yg lalu,tok aku n saudra-mara aku (tok,paksu n fmily,cik ya n family & makngah n fmily) dri PAHANG dtg...aku n family aku ase happy sgt2....ase rndu sgt kt diorang sume...akhirnya,rndu aku kt diorag sume trubat jga....ha!!!cbb 2 la entry aku kli ny tjuk "RINDU TERUBAT"...ok2,smbung blik cter....tok aku smpai kt umh aku lbih kurang pkul 8 lbih...mse tok aku n diorang sume smpai,prsaan aku...YA ALLAH,hnya tuhan yg twu ape prasaan aku time 2...tok aku bwa bnyk ngat buah-buahan untuk kmi skeluarga....TERIMA KASIH TOK,PAKSU,MAKSU,CIKYA,TAIN &sume yg ingat kt kmi.....bnda yg aku xleh lupa bile aku tgok muka PAKSU aku...YA ALLAH,tba2 aku trngat kt arwah abah aku...bla la aku ley blik sna n ziarah kbur abah aku....muka paksu aku mmg mrip ngan muka arwah abah aku....muka,cara brckap sume cm arwah abah aku....ase mcm nk pluk2 je...ase rndu ngat kt arwah abah aku.....rndu nk pluk,cium abah aku...tp,abah dh xder..aku dh xleh wt sume 2...walopun dh dekat 9 thun,abah aku prgi mnggalkn kmi skluarga...muka paksu aku mmg mrip sgt2 ngan abah aku....mak aku pon ckp cm 2..aku suka tgok muka paksu aku...skurang2 nya,bila aku tgok muka paksu aku,trubat ckit la rndu aku...(ase cm nk pggil abah je)..dh lme aku xpggil "ABAH"..kan best klo abah aku msih hdup.....(ayt ny clalu brmain dlm fikiran aku)..tp nk wt cm ner..ALLAH lbih syg kn abah aku....aku trima dgan redha....mse tok aku nk blik,aku rsa sdih ngat....enth bila plak la,kmi akn jmpa...mse aku salam ngan tok aku,tok aku suh aku bljar elok2,nnti leh bela mak...mse 2 aku sdih ngat....msa aku salam ngan paksu aku,aku trngin nak pggil "abah"..tp,enth ar,lidah aku ny kelu ngat....aku jrang smbang ngan paksu aku...tp,aku dh anggp dya cm abah aku,bb muka dya mrip ngat ngan muka abah aku...wlopun aku xbrapa rpat ngat paksu aku,tp aku twu paksu aku ambil brat ngan kmi skluarga...YA ALLAH,RNDUNNYA KAT ABAH....kpd korang sume yg msih mmpnyai ABAH,AYAH,DADDY,or PAPA,hrgailah mreka slagi msih hdup...jgn sesekali skiti hati mreka n buat mereka mngis......ok..smpai cny je aku nk tlis untuk entry kli ny...daa...




#trima ksih tok,paksu,maksu,cikya,tain n sume bb dtg tgok kmi kt cny.... =)

0 comments: