THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, 20 April 2012

SEBUL@N DH BERL@LU..

Assalamualaikum w.b.t
hye uoll's..hehee..17/3/2011 iaitu ary slasa yg lalu,gnaplah sbulan aku mnggalkn KEM PLKN GUAR CHENDERAI,PDG BESAR PERLIS..kem ny mmbri 1001 knangan n ksan dlm hdup aku..aku rndu ngat ngan mmber2 aku n espclly DYA....ase cm nk g sna blik..dkt sna la,aku knal ngan membe2 aku, EIRA,KINAH,USTZAH (EQA),ATEYN,NAJWA,JAS,FARAH,EFA,MUMMY(LINDA),WANI, IZZATY,LINDA, n rmai g..dkt kem la,aku knal nga DYA..n kat sna la aku dpt mcm2 pngalaman..n kpd membe2 sklas aku  yg dpt PLKN pgglan ke-2,jgn isau k...PLKN mmg best..enjoy k..




:: nota kecil ::
 ~aku rndu ngat ngan hmpa sume..
 ~aku xkn lpkan hmpa sume.. <3 <3 <3

Tuesday, 10 April 2012

ALAMAK..!!! DH TEMB@M....

Assalamualaikum w.b.t...
tidak...!!!muka n bdan aku dh smkin tmbam..yela,mne xtmbam..ary2,makan,tidoq,on9 FB n tlis blog..2 la kje aku sjak blik dri PLKN..brink gler..asyik trprap kat umah jer..aku nk kje,tp mak aku xbgi plak..sbgai ank yg baek,kna la dgr ckp kn..??tol x..??hehe (ayt cannot go btol) tp aku jles tgok kwn2 aku yg kje..kalo kje,ley smpan duit..kan?n ley la tkar nset bru..heehe..ny la gmbr aku yg trbaru..tmbam kn..??


 ok,jgn lupa psingkn lappy korang ea..??hehe






 
 tembam kn..??

  #k,bye..wo ai ny,sarangheyo,mahal kita n luv u..hehe

IMEJ VS D!R! SEND!R!..

Assalamualaikum w.b.t..


kli ny aku nk tlis entry sal IMEJ VS DIRI SENDIRI..entry ny de kne mngena ngan slh 1 mmbe aku yg aku knal kt PLKN..ptg td aku de chattng ngan dya ..ktorang ckp sal bnde ny..dya kta,mse kt PLKN,dya gna IMEJ..aku trkjut jgak la,bb dya mmg baek..prngai pon ok..xmgkin la dya gna imej..ermm,mybe dya mlwak je kot..tp xslah gna IMEJ untuk tjuan kbaikan kn..??dlm klas CB pon,ckgu de ckp sal bnde ny...tp aku ase,lbih baek kta jd dri sndri..kta ley gna imej,dlm stuasi yg trtntu...aku pon xpndai ngat ngan sume bnde ny..ny cuma pndpat aku..stiap owg de pndapat msing2..aku lbih ska kalo kta jd dri kta sndri...xyah nk cover2 @ cntrol..kpd kwn aku 2,aku mnta maaf kalo trasa ngan pe yg aku tlis ny..ny cuma pndpat aku..



#be yourself ok..daa... =)

H@MSTER OH H@MSTER..

Assalamualaikum w.b.t...



ary ny aku rsa srnok ngat..nk twu x cbb pe...??ha,ny yg nk cter ny..ary ny,tpat jam 1.54 p.m,hamster aku slmat mlhirkan ank..4 ekor..hehe (ayt cannot go) excted gler aku..haha..ank dya tomey ngat..kcik gler..nme pon baby hmster,mst ar kcik kan..hehe,ape la aku ny...k la,ny jer yg aku nk tlis..mlas nk tlis bnyk2..tgok je la gmbr kt bwah ny yer....hehe













# tomey kn BABY HAMSTER...soe bb gmbr xclear..gna nset mrah..hehe,k la...daaaa....

Monday, 9 April 2012

RESULT SPM..!!!!

Assalamualaikum w.b.t...
hye sume..dh lme aku xupdate blog ny..korang sume ape khbr..??chat..??bgus la kalo chat..kli ny aku nk cter sal "RESULT SPM"....cngrats kpd sume yg mndpt kptsan yg cmerlng..kpd yg krang cmrlang,jgn ptus asa ok..?SPM ny hnyalah prmlaan untuk kta mncpai kjyaan..(btol ke x ayt ny?hntam sja la..hehe)..wlopun aku xdpt STRAIGHT A's,ttp aku sgt brpuas hti n brsyukur ngan rsult yg aku dpt..nk twu x aku dpt bpe..??4A jer..bm,pi,sj,mth n aku xde ggal..Alhamdulillah,2 jer yg aku mmpu...n aku dh wt yg TERBAEEEKKKK...tq mak n cme fmily aku yg bnyk bg skongan kt aku...xkira ape pon kptusan yg korang sume dpt,brsyukrlah n trima kptusan 2 dgn rdha..aku brsyukur ngat ngan kptusan yg aku dpt..bb aku xjgka n ximpi lgsung aku ley dpt 4A..sbnarnya aku trget 1A jer..hehe (ayt cannot go btol)..ALHAMDULILLAH,TQ ALLAH..

ny jer yg aku nk tlis untk entry kli ny..mlas nk tlis pnjang2..hehe,vrus MALAS dh mnyrang,cm ny la jdnya..INSYAALLAH.kalo aku rjin n vrus MALAS aku dh hlang,1 entry g akn mnyusul..ok la,bye sume..
wo ai ni,sarangheyo,mahal kta n ape g ntah..hehe..cyg korang sume..espclly, MR J....

                                    
time gelong..hehe

#kesimpulannye,brsyukur la dgn ape yg kta dpt..hehe (ayt cannot go btol)