THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, 16 December 2011

WO AI NI...I LOVE U.. =)





Assalamualaikum w.b.t
hye sume....aku de stu brita pnting nk gtau kt korang sume...nk twu x....sbnarnye........aku kn.....aku kan......aku..aku...dh jtuh cinta........aku dh jtuh cnta ngan lgu KITA SATU nyanyian spider...hehehe..jgn mrah..sje je..msti korang ingt aku jtuh cnta ngan someone kn...hehehe..bb 2 ar tjuk entry aku kli ny "WO AI NI..I LOVE U"...sje je nk bgi suspen ckit....aku mula suka lgu ny lpas aku ygok cter "CINTA ELYSA"...lpas 2,aku trus jtuh cinta@jtuh hati@jtuh tgga n jtuh mcm2 lgi la ngan lgu ny....ble dgar lgu ny,trngat kt sseorang...nk twu x spa???eh,mne leh gtau...SECRET....hehehe(gelak jhat)..dh dsbabkn 2 jgak la aku tkar lgu blog aku...sblum nya ku ltak lgu "TIGA KATA-KRU"..hehe,smpai sni je aku nk tlis untuk entry kli ny...
jom usha2 lrik lgu "KITA SATU" kt bwah ny....


L!R!K L@GU K!T@ S@TU-SP!DER


Seringku bertanyakan
Dimanakah hatimu sayang
Kian lama ku simpan
Bersarang cinta dalam diam


Sampai bila harusku pendam
Layan cinta dan perasaan
Dengan lafaz ku bisikkan


c/o
Kita telah ditakdir bersama
Teman hidup di dunia
Malam siang kita jadi satu
Kerana engkau adalah milikku


Pegang tanganku seeratnya
Dunia ini berputar ligat
Mengapa harus ada sesal
Andainya tersungkur tetap bersama


Sampai bila harus ku pendam
Layan cinta dan perasaan
Dengan lafaz ku bisikkan .. oh ..


Satu….. wooooo..
Kita telah ditakdir bersama
Kerana engkau adalah milikku
Kerana engkau adalah milikku..






0 comments: